Hamarosan érkezik az Ubuntu következő kiadása

Mi ez Te?!

Leírom gondolataimat az informatikáról, számítástechnikáról, tudományokról, marketingről, reklámokról és úgy magáról az életről. Ha úgy tartja kedvem egy nap többször, aztán eltűnthetek hónapokra is. Nincs kötöttség, nincs felelősség, csupán szabad véleménynyílvánítás. Azért megosztom veletek "profi" számítógépes programjaimat is, ekkor azért előfordulnak tények is. :-) Olvass, ítélkezz, írj! Emberek vagyunk.

 Nem sokkal az első bejegyzésem után eladtam a pc-met. A terv egy notebook vásárlása volt, de így egy időre gép nélkül maradtam. Az mellékes, hogy a magánéletemben is vannak zűrök, ezért időm és kedvem sem volt blogolni. Elkezdtem írni az ubunturól egy összefoglaló cikket, csak ez így félbemaradt, de hamarosan olvashatjátok. 

 Sikerrel megvásároltam a laptopomat, amely Toshiba C650-107 névre hallgat. Miért volt szükségem laptopra? 

  • Sokat utazgatok 
  • Keveset vagyok itthon
  • Hasznát veszem emelt informatikán
  • Ha netán egyetemre kerülnék, ott kötelező darab
  • Ha fősulira visz az élet útja, akkor ott is jól jön
  • Akármi is történjék, én Pestre fogok költözni, így szükségem lesz rá
  • Nálam a játék fogalma kimerül a pókerben és sakkban, az internet pedig ne legyen asztalhoz kötve

A tovább mögött egy kisebb fajta tesztet olvashattok a notebook-ról.

TOSHIBA SATELLITE C650-107

 

 

Hazahoztam a gépezetet, és kiszereltem a dobozából. Kaptam egy hálózati kábelt, két szép nagy hungarocelt és magát a masinát. Amin meglepődtem, az a 110 oldalas használati útmutató, méghozzá MAGYAR NYELVEN. Ritka, meglepő, lassan már abszurd. Gondoltam én akkor már csak azért is az Angolt fogom elolvasni. Hogyne, angolul is van, de csak egy kb. A7-es méretű lap. Megfordult a világ? 

 Bekapcsolom, megjelenik a gyönyörű képernyőn a TOSHIBA lógó. Aztán ott is marad... Toshiba telepítés, kérem várjon! Majd új képernyőn, kisebb - még mindig méretes - Toshiba lógó alatt megkérdezi, hogy mi a nevem. Beírom, tovább. Regisztrálja most a Toshiba.com-on mert akkor ez meg az nagyon jó lesz. Rákattintottam, hogy kihagyás, és előjött a regisztráció. Akaratos egy masina, akkor miért kellett megkérdezni, hogy akarom-e? Nem baj, végül is 12 perc alatt megvolt az összes TOSHIBA konfiguráció, ami után megjelent a windows 7 szép betöltő képernyője, majd előjött az asztal. Rendkívül hamar betöltött, már kattintani akartam, amikor megjelent három Toshiba ablak. Ez ilyen Toshiba&Microsoft Windows7. Jelszó bekérésénél a Toshiba lógót látni, három program folyamatosan figyelmeztet, hogy új Toshiba üzenet érkezett, miért jó a Toshiba regisztráció és a harmadik, Toshiba  OIP. nevezetű program, ami azon kívül, hogy fut, nem csinál semmit. Komolyan, ha rákattintok a kis ikonjára az óra mellett akkor nem történik semmi, nincs menüje sem, de még csak a program files-ban sem találom. Létfontosságú program. Mindenesetre - az utolsó kivételével - töröltem az összeset. Kaptam egy 30 napos McCaffe Antivírust, amit - mivel nem volt kedvem fizetni érte - leváltottam Avast 5-re. 

Hardverileg a gépezet:

Intel Core i3-330M 2.13Ghz processzor
4 Gb DDR3 ram
320 Gb merevlemez
15,6" HD-TFT kijelző, LED-es háttérvilágítással
Intel Graphic Media HD vga kártya
Wifi 802.11b/g/n
6 cellás akkumulátor
Beépített webkamera, mikrofon, hangszóró

Jól össze van rakva a gépezet, egyelőre magabiztos, a borítás full műanyag, de nem gagyi fajta. Kijelző tökéletesen csukódik, nyitódik. A billentyűzettel kapcsolatban meglepő volt számomra, hogy van rajta külön numerikus rész. Mindent összevetve, ajánlom ezt a notebookot!  
 

Címkék: teszt vásárlás notebook laptop toshiba leírás satellite 650 107

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://steve-tech.blog.hu/api/trackback/id/tr82395098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása